de laatste dagen.. en terug in België - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dana Genechten - WaarBenJij.nu de laatste dagen.. en terug in België - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dana Genechten - WaarBenJij.nu

de laatste dagen.. en terug in België

Door: danavangenechten

Blijf op de hoogte en volg Dana

16 Juni 2010 | Suriname, Paramaribo

De laatste week in Suriname heb ik genoten van elk moment! We zijn nog een dag naar white beach geweest en een weekend naar hotel 'de plantage' in de commewijne. Die dagen waren puur relaxen.
White beach is een soort van vakantieoord. Een strand, water, hutjes, palmbomen en een stralende zon. echt vakantie dus! De dag bestond voornamelijk uit zwemmen, zonnen en in de hangmat hangen :p
Vrijdag, zaterdag en zondag zijn we op hotel geweest. In het begin van ons Suriname-avontuur hadden we het plan vastgelegd om het laatste weekend op hotel te gaan. We hadden een hutje voor ons vieren waar we verbleven. Er was ook een zwembad waar we da meeste tijd alleen waren :p zaalig. Ondanks we helemaal niet veel hebben gedaan (voornamelijk zwemmen, zonnen en luieren) ging de tijd supersnel voorbij! Voor we het beseften was het zondag en konden we weer richting Paramaribo om de laatste dagen door te brengen..
Ook die laatste dagen waren goed gevuld (met mooie momenten) en vlogen voorbij.
En dan terug vertrekken naar België.. We zaten in de taxi richting Zanderij (luchthaven) allemaal stil te wezen en te genieten van de laatste stukjes Suriname..
De vlucht verliep heel vlot. We hadden geen turbulentie. Ik heb 2 filmpjes gezien en wat proberen te slapen (wat uiteindelijk niet gelukt is, met als resultaat dat ik er nu uitzie als een zombie! ). Met een uur vertraging waren we in Schiphol geland. Ik besefte het nog niet zo goed. Bijna terug thuis..

Ik ben nu thuis en ik voel me een beetje verloren. Ik mis Suriname heel erg! Hopelijk gaat dit gevoel snel voorbij.. In het begin had ik helemaal geen idee waar ik aan begon. Het was een stap in het onbekende, een zwart gat! Als ik nu terugkijk op deze periode in Suriname heb ik de mooiste tijd van mijn leven meegemaakt. Ik heb wondermooie dingen gezien en beleefd! Ik ben zo blij dat ik dit heb mogen meemaken.. en wie weet (en de kans is vrij groot) zet ik op een dag weer een voet op Surinaamse bodem.

Natuurlijk ben ik ergens ook blij om terug in België te zijn, vooral dan omdat ik heel veel mensen heb gemist en er zo naar uitkijk om ze allemaal terug te zien!!!!!

Zo dit was mijn laatste reisverslag over mijn avontuur in Suriname! Ik vond het heel leuk om mijn belevenissen op deze manier te delen met jullie en om jullie reacties te lezen! bedankt daarvoor!!!

  • 16 Juni 2010 - 19:18

    Veerle:

    Hey Dana,

    Welkom terug thuis. Jij ook bedankt om tijd voor ons vrij te maken door elke week een reisverslag te schrijven. Was voor ons ook super plezant om je belevenissen te kunnen volgen. Je was dan wel ver weg maar op deze manier was je ook een beetje dichtbij. Ik kan je gevoelens op dit moment goed begrijpen.
    Ik kijk er al naar uit om je maandag terug te zien. Allerbeste groeten,
    Veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Dana

Actief sinds 02 Maart 2010
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 10055

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 31 Maart 2015

vrijwilligerswerk in Ghana

05 Maart 2010 - 16 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: